Ska verkligen förbättra mig!

hejhej! idag har jag inte gjort så speciellt mycket :) har varit hemma hos elin och agnes&stina har övat på sin man in the mirror och varför säger jag inte .. its a secret (a) haha. Senare åkte jag och sara hem och jag läste lite ur prinsessan och mördaren en jätte bra bok som jag verkligen rekomenderar.

Juste, hade biologi prov idag och svarade på allt men motiverade inte så bra så ett G blir det iallafall.

Men nu måste jag plugga teknik för har det tills imorn och sen ska jag sova för jag har sovmorgon imorrn och vill helst sova 9 timmar inatt som aldrig kommer funka! Godnatt på er / Ronya

Gud vad jag kommer ihåg den här låten! Var helt kär i den för ett år sen ..
Väldigt kristen men väldigt bra ;)
What if god was one of us - Joan Osborne


Kommentarer
Postat av: Alma

Göra om min blogg? =D

2009-10-22 @ 13:14:23
URL: http://keeplookin.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0