Seg dag ..

hejhej :) förlåt för dålig uppdatering. Men iallfall, igår kväll var jag med sara och vi var med joakim,wille,marco,linnea och ivan. Det var ganska kul. Idag så har jag sovit ut och jaqie kom hem till mig senare. Vi gjorde hennes design till hennes blogg lite snabbt sådär och kollade på another cinderella story, sen gick hon hem och då satte jag på Jonas Brother Experience 3D och lyssnade på lite låtar.



Snart kommer väl julia hit så småningom så vi ska väl kolla på film och plugga säkert. Hon sover säkert över får jag hoppas :P och julia jag e arg på din mamma för hon har köpt likadana skor som jag har! ne jag skoja bara.. men nu måste ja gå/ Ronya

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0