Seg dag..

Heeej, köpte lite stuffs på ikea igår, och det blev mest en massa småskräp.. men pappa har iaf bestämt att vi ska köpa en ny diskmaskin.
angående idag, jag har ju som sagt börjat på Gymnastik och vi tränade mellan 09:00-12:00 idag. Så jag sov inte särskilt mycket. Och sen drog jag hem och vilade mej inför dansen som började vid halv tre, men inga var där när jag kom så åkte in till stan istället (man inte kan dansa om det bara är en person där). Men imorgon börjar ett sorts "dansläger" som jag ska gå på. Så jag känner mej ganska taggad. Men just nu är jag ganska trött och seg. Och pappa kommer inte hem förns nio så jag får sitta här själv och kolla på tv. uppdaterar mer senare när jag har något intressant att skriva om. och här kommer också ett litet försenat grattis från mej, "GRATTIS Elin!!::)" Puss / Julia

som sagt, jag är sjukt trött..

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0