Salami!

förlåt att jag inte skrivit alls idag men det har varit en sjukt seg dag idag! Har kollat på 2 filmer .. Alice i underlandet ( otecknat ) och Poltergeist. Båda är väldigt bra! Sara och jag ska sälja korv idag och vi kanske gör något annat sen får jag hoppas :) Nu måste jag skära upp smakproverna till salamiförsäljningen! Vi säljer salami för att samla ihop pengar till klassen och vi fick över 10.000 kronor tror jag förra gången vi sålde med klassen så det är najs! haha videon nedanför är så jävla skön om ni inte sett den än..

B to the O to the U to the N to the C to the E wait i can't dance? / Puss Ronya



Alice i underlandet! Äckligaste katten någonsin!


Agnes har ritat den här bilden till mig! ÄLSKAR DIG!





Nick Jonas gjord av Agnes Båth!

Mystofflorna som varit på hela dan!

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0