Dålig uppdatering

Jag börjar verkligen bli dålig på det här med att uppdatera, eller jag menar jag har aldrig tid. Och man vill ju inte bortförklara sig varje gång? men iaf så tänkte jag bara säga att nu ska jag börja med att skriva 4 inlägg per dag. 
Hejj, borde jag kanske säga! den här dagen har varit väldigt händelserik bla så slängde pontus iväg mej(av misstag, det är en lång historia) så att jag föll på ett bord och landade på mitt vänstra knä på golvet. Och det blev så svullet direkt efter att det såg ut som en knöl på knät. Men nu har svullnaden lagt sig och kvar är en stor blåtira. Det började med att vi hade gömt claes mobil i noreas skåp och sen hade claes tagit nyckeln tillsammans med pontus och lyckats öppna deras skåp. Sen slänger pontus ut noreas grejer hon har i väskan i trappan och tar sen hennes plånbok och nycklar mm. Och då försöker jag ta de men när jag håller i hans hand(där han håller i nycklarna och låset) så försöker han förstås att dra till sig handen. och av misstag så drar han till sig den för hårt så jag flyger och hamnar nedanför ett bord.
 Men iaf sen när jag kom hem har jag bara pluggat och pluggat inför engelskaprovet som är imorgon. Men ska sleepa nu. Puss / Julia

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0