Bye heroes

Jag säger bara att jag nästan gråter.. heroes! Det är dem två sista avsnitten ikväll så det blir sent! :( tredje säsongen slut sen. Menmen. förlåt för dålig uppdatering men som sagt åttan är hård och har läxa i alla ämnen till nästa vecka och några tills imorgon så jag behövde verkligen tiden för att plugga! Lägger in bilder nu när jag gjorde min hemkunskaps läxa ( göra hamburgare med bröd och klyftpotatis ) så sjukt gott var det! men godnatt. hörs imorn/ Ronya


Hamburgartallriken jag gjort alldeles själv ;) till och med dressingen..


Godnatt :D


Kommentarer
Postat av: gummo

The hamburger and fries look delicious! have a good weekend Ronya :)

2009-10-09 @ 04:47:42

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0