Amazing DAY!

haha idag så har det varit en ganska bra dag :)
Vi var i skolan och jag är klar med Teknik arbetet helt nu så är helt överlycklig! Micheal Jackson Killen ( Christoffer ) dansade för oss idag igen så det var också en höjdare :) Efter skolan så pluggade jag och elin igenom hela SO provet sen grät jag när hon sjöng hallelujah ( så himla fint ) sen så dansade vi TILL OLA SVENSSON :D that's it! Nu så ska jag träna typ om 3 kvart så måste göra mig i ordning. Kram / Ronya



Micheal Jackson killen Christoffer!
Så sjukt grym han är..

Vi är helt seriösa .. * host *

 

 

Elin sjunger hallelujah! finns en till när jag gråter typ ... hahah!


Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0