SRY, SRY, SRY!

Hej!
Jag är sjukt ledsen för en sån dålig uppdatering. Och jag ska verkligen bättra mej.
men det är inte alltid så lätt, har mycket att göra och så.
Dagen har iaf varit bra, spelade bl a dodgebollmatch.. hehe, jag och norea hörde att det skulle vara dodgebollturnering och drev om att vi skulle vara med. Och sen kom vi på att det kanske inte var en sån dum ide.. så vi satte ihop värsta laget, och namnet blev, "ahmeds kameler".. hahhaha! angående matchen så förlorade vi, menmen vi gör det ju bara på kul och det är inte precis så att vi är seriösa. Men kul var det! Angående  imorgon så ska jag se på NEW MOON!:) Efter det ska clara och ellen sleepa hos mej.. Och vi kommer väl se på film och så. Men jag måste börja borsta tänderna och ta bort sminket nu. Så jag uppdatera inte mer förens imorgon, GODNATT! / Julia


Clara och Ellen:)


Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0