Skön dag

tjena mors :) Måste bara säga att det varit en skön dag i skolan idag, inte så jätte många lektioner som det känns att det brukar vara. Till lunch blev det fisk så vi drog till donken :D det var gott. Sen köpte vi lite godis till Maria ( klasskamrat ) för hon fyller år idag så hon blev väldigt glad. ÅH! Blev så sjukt irreterad när jag kom hem , hade glömt mina plugg papper i skolan så jag fick gå tillbaka -.- haha låter inte jobbigt men det vare! Men tur hade ja , jag hittade en tjuga så jag köpte en cafe cooler .. :P fetto! Men nu måste jag va inne lite på datorn och sen PLUGGA! BYE / Ronya


Gud vad jag vill åka till PARIS! Nemen juste , är ju där redan om 8 dar :o

Kommentarer
Postat av: agnes is my name

hej lille fisen!

du är härmed skyldig mej 25 hela svenska kronor, pågrund av att jag har så förnämt varit och köpt ett puder som du jag och lina och elin ska dela på! hoppas det inte blir något problem lilla grisen! seee yaaaaaaaaaaaaa

2009-11-17 @ 17:38:17

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0