New moon, SKIT GRYM!

Godmorgon ( för min del )! Vaknade precis och är hemma från skolan. Har as ont i huvudet just nu och illamåendet är såklart kvar. Armen inget och snacka om, fortfarande ont! Juste, igår var jag ju på förpremiären av NEW MOON! OCH DEN VAR SÅ JÄVLA BRA. Vi grät jätte mycket också:( så jag längtar verkligen verkligen till tredje filmen som bara den!!! Men nu måste jag ta mig något att äta, länge sen jag var så hungrig :D Puss och hej / Ronya


Agnes som Alice


Elin Som Victoria


Jag som JANE ( i new moon ) mycket mer likt egentligen, blixten förstörde allt.


Lina som Rosalie


Agnes i biosalongen ( lina i bakgrunden )


mumsigt :D

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0