Godmorgon

Hola. Sara sover fortfarande såklart och jag är inne på facebook :D Trevlans. Idag ska vi plugga och senare ut =) lite snabbt info bara om ikväll. Jag kan inte vänta tills Eclipse kommer ut, den kommer fan äga. Jag ser framför mig när Jacob Edward och Bella ska sova ute i ett tält och Edward vill hålla om Bella , men han är ju så kall och Jacob som är varulv är 42 grader varm så tillslut får Jake hålla om henne hela natten. Kan se Edwards ansiktsuttryck framför mig :D haha vet inte ens varför jag berättar det där men nu måste jag käka , sen väcka sara ! / Ronya, ( RonyaL.blogg.se)


Checka min snygga hand på bilden, bara 4 dagar kvar till Paris and see JB! <3

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0