Trötta

Hejhej, här kommer det första inlägget, eftersom jag och ronya nyligen startade denna blogg. Som sagt hoppas jag att få många kommentarer och besökare. Menmen nu var det så att jag tänkte berätta lite om idag, eller snarare om ikväll. Då jag och ronya skulle till rix fm festivalen tillsammans med jaqueline och hennes kompis melissa. Det var redan as mycket folk där när vi kom dit, så vi trängde oss fram så gott det gick för att få så bra platser som möjligt. Dem jag tänkte se där var nämligen måns zellmerlöv och emd, men såklart var dem i slutet(så vi fick vänta as länge). Och grejen var ju att jag blev skit kissnödig, men jag klarade iaf att stå där, YES!:) Aja måns zellmerlöv och emd var ju solklart dem bästa, fast sen var det ett band som hette typ snow"någonting", som kom från England, och dem hade en låt som alla kunde(vad heter den nu igen?). hehe glömska jag!ska lägga in filmerna, eftersom jag spela in skiten;)

 vi såg iaf allt och var nöjda med det, sen träffa jag på Alicia(som jag inte träffat på as länge) och jaqueline träffa en gammal klasskompis, påväg hem vid kungsans t bana. Vi drog till tanto där det tydligen skulle vara as mycket folk, och det behövde jag knappt tvivla på. Och jaqueline skulle träffa någon som heter nicole, men det var ganska svårt att få tag på henne. Fast under tiden passade vi på att hälsa på vicky som var där med sina kompisar, och det var as kul! Sen drog vi ju till jaquelines kompis(nicole) som var med theo, MIN GAMLE VÄN;) hahah vi hade det as trevligt. och drog bla till donken(du vet man blir ju hungrig) och då var kanske klockan runt halv tolv, men vi blev trötta och kände för att dra hem. så nu är jag och ronya hemma hos henne och bara chillar, hare gött!

pussokram / Julia

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0