Trött

Hejhej, eller jag menar Godmorgon. Åhh hela morgonen är förstörd, bara för att när jag väl var fixad, hade jag ingen jacka, inga skor absolut ingenting! Som skulle funka till morgonen, eftersom det regnar som fan och jag har inga kläder som inte kommer bli helt genomblöta. och det var inte bara det, jag fick mensvärk i morse! Därför valde jag att stanna hemma, även fast jag ville gå!

Jag ska iaf senare (när ronya har slutat) dra över till henne. men den här morgonen blir nog planerad till läxor, och framfröallt strech. Jag måste hålla igång min spagat och splitt annars blir jag bara stelare.

men just nu är det datan som gäller, ska kolla in om jag ska fixa något nytt till bloggen, har ni något förslag?


Puss<3

Passar på att ladda upp en bild på mej

Kommentarer
Postat av: sabina (fotodagbok)

fin bild =)

2009-05-19 @ 11:35:20
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se/
Postat av: Evelinaah

najjs

2009-05-19 @ 15:34:09
URL: http://[email protected]

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0