Svar på frågor

Jo nu var det så att ni skulle ställa frågor, men vissa kom ju inte just på det inlägget jag skrev. Men ni ville ju ha svar så då ska ni få det!
 puss / Julia

Postat av: linnea
Hur många besökare har ni varje dag?

svar: Vi har bloggat sen förut, men nu är det första gången vi gör det tillsammans, så bloggen är rätt så ny, men idag har vi runt 71 besökare.

Postat av: Anonym
Varför är inte du i skolan idag?

svar: jag antar att den frågan gäller mej(julia) och nej jag var inte i skolan idag. Pga att jag hade mensvärk.
Men det var igentligen ganska många orsaker bara att det var en av dem.

Postat av: Sabi
Planer för idag?

svar: Jag (julia) väntar på att ronya ska sluta, sen ska jag förmodligen över till henne. Vad vi gör sen vet jag inte.

Postat av: Saran
Det verkar vara en härlig sommar i sverige:)

svar: Just nu är det grå mulet och det ser som om det skulle rengna när som helst. Vi får förmodligen ingen varm värme med sol under den här veckan:(

Lägger in en bild på mej som
ni gärna får bedömma:)

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0