Svar på en fråga

heeej, jag såg nyss att en fråga kommit upp angående mobbning och vad jag och ronya anser vara en tönt. Jag kan bara säga att jag avskyr mobbnig,  och det är kanske för att min brorsa blev REJÄLT mobbad som liten. Det onödiga är ju att dem aldrig har någon annledning, jaa man kan säga att han blev bla slagen och kom hem med massor av blåmärken.  Och angående vad vi anser vara en tönt är förklaringen inte enklare än att det egentligen inte finns någon som klassas för tönt. Det är bara något man kommer på när man nämner någon som man inte tycker har lika stor status som än själv eller som andra. Jag ska inte säga vad jag anser vara en tönt eftersom jag inte kan förklara det. Men jag tycker inte att ordet tönt är någon förklaring på någon utan bara ett ord som annvänds av dem som alltid kommer nervärdera människor. Vad tycker ni?

puss / Julia 

Kommentarer
Postat av: maj

Bra skrivet jullan ! :) <3

2009-05-28 @ 18:26:37
Postat av: Terese

men har ni själv mobbat?

2009-05-30 @ 17:47:18

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0