Sur

Heeej kära bloggläsare! Jag är på ganska dåligt humör eftersom jag inte kan registrera mej på youtube, för söööta lilla jag hade gjort ett video inlägg. Så jag är väldigt irriterad! hoppas ronya(som är värsta teknikern) kan hjälpa mej:) aja något roligt som hänt idag då? Jag ska till ronya senare runt sex och vi ska förmodligen blogga lite då. Men just nu så sitter jag hemma och gör ingenting. Några av mina vänner erbjöd sig att jag skulle vara med dem, men jag orkade inte. Jag var jätte hungrig idag, nästan läskigt! fast man växer ju också så misstolka mej inte:D Menmen som sagt är ni mina enda underhållare nu och jag tänkte därför låta er få säga:
 vad ni tycker dåligt eller bra med den här bloggen så att vi kan ändra på det som ni stör er på:P 

puss / Julia 


Här är jag som liten med min storebrorsa:)

Haha (fortfarande när jag var liten) jag och min bästavän:)





Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA, shit vilken sjukt bild på mig! som jag såg ut.. älskar dig <3

2009-05-20 @ 17:27:29

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0