Lite tips

Heeej, nu är jag nydushad och känner mej ganska mycket fräshare.  Jag tänkte iaf ge er små tips om produkter jag tycker är bra. 
 
Puss / Julia


Den här hjälper verkligen dej som har lockigt hår. Man skyddar då håret för 
den värme som plattången kan ge och sliter därför inte på håret. Det är som en kräm 
som man lägger i håret, men lägg mest på topparna för att det är där håret slits mest. Och hjälp gärna
till med en kamm för att verkligen få det överallt. Sen låter du det sjunka in i några minuter, tills håret är ganska torrt 
men det kan förstås vara lite fuktigt. Och efter det fönar du eller plattar ditt hår, och då mår både du och håret bra.  Men
du som har rakt kan också annvända det. Fast då måste du se till att det står Hot curl och inte Hot straight:)


Den här produkten annvänds för pormaskar, finnar kan man också kalla dem. Jag har 
inte precis acne, för den hjälper absolut inte mot det! Men det är bra nog för mina små, eller 
som min mamma säger mini finnar. För enligt henne har jag inga finnar alls, men jag har
pormaskar i sånt fall. Aja du tvättar iaf händerna nogrannt och sköljer annsiktet 
med vatten. Sen tar du, inte för mycket men lagom mycket kräm på händerna och 
skrubbar ansiktet med krämen. Efter det tvättar du rent annsiktet. Men observera att du inte 
får sätta på någon fet kräm efter. För det kan bilda nya finnar, men om du har någon kräm som 
inte bildar finnar kan du annvända den. 


Här kommer en bild på mej strax efter jag dushat, ser röd ut i ansiktet:) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågor till båda: Har ni mobbat någon nångång?

Skulle ni kunna tänka er vara dum mot någon som inte gjort något mot er?

Vad anser ni som tönt?



älskar er blogg <3

2009-05-27 @ 17:34:32
Postat av: Anonym

Frågor till båda: Har ni mobbat någon nångång?

Skulle ni kunna tänka er vara dum mot någon som inte gjort något mot er?

Vad anser ni som tönt?



älskar er blogg <3

2009-05-27 @ 17:34:33

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0