Läxor sucks

Hejhej, nu sitter jag och ronya med en massa läxor, och vi båda har prov imorgon. ronya har i kemi och jag i engelska. Menmen jag är ganska klar och hinner lägga in ett inlägg om vad jag gjorde idag:) Det började med att jag skulle till dansen, som är på morgonen. jag hatar verkligen  att gå upp på morgonen eftersom jag är så trött. Men jag fixade mej snabbt och skyndade iväg till dansen, vi håller ju som sagt på med våran dans till uppdansningen som är riktigt roligt!
 Under lektionerna efter dansen kom en gammal klasskompis och hälsade på. Fast jag känner inte henne så bra precis, men det var trevligt att hon iaf kom. Hur som helst, jag slutade med bild som sista lektion, och det var då det hände.

Jag följde min kompis norea till skåpen eftersom hon hade glömt skåpnyckeln. Och när vi sen gick ut märkte jag att det regnade. FAN! jag som har lockigt hår men plattar det för att det inte ska se så fluffigt ut fick panik. så jag satte ner min väska på en bänk på skolgården och satte min jacka på huvudet(såg helt sjuk ut) och plötsligt märker inte jag att jag lämnar kvar väskan där. jag går vidare med mina kompisar i regnet och säger hejdå vid t banan, eftersom dem inte bor i hornstull. Och när jag kommit en bit märker jag att något saknas. Och då kommer jag ihåg, VÄSKAN! så jag sprang som bara den för att den skulle finnas kvar, och framförallt för att någon kunde ta den.

Samtidigt som jag springer ringer ronya och säger att sara inte kunde vara med henne, och undrade om jag kunde göra något. och jag sa självklart ja. sen fortsätte jag springa upp till skolgården och där såg jag den. så då var jag redan genom blöt och skyndade mej till ronya. Jag såg hemsk ut för mitt hår hade redan lockat upp. aja det var nog allt jag har och säga för jag ska fortsätta göra min läxa nu.

puss!<3 / Julia


haha här hoppar jag

Kommentarer
Postat av: Bam Bam

Jadu, läxor sucks. Det kan jag hålla med om.

Fin blogg ni har tjejer :)

2009-05-19 @ 08:45:39
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0