Irriterad

Hejhej, vaknade av att ronya prata med hennes pappa och syster (renee) om resor. Jag  kunde somnat om men jag kände mej taskig mot ronya som säkert varit uppe ett tag, (vaknade runt klockan 12). Så jag skyndade mej ut till köket där dem satt, och precis när jag kom dit sa hennes pappa att min pappa hade försökt att få tag på mej. Så jag ringde upp honom och undrade vad han ville. Då berättade han att hans barndomväns bröllop var IDAG! Jag blev självklart skit förbannad, eftersom han berättade det samma dag, menmen han erbjöd mej att fixa kläder inne i stan, så vi drog dit. Jag hade knappt en timme på mej (det började klockan 15:00) så jag tog en klänning som jag länge funderat på att köpa på Gina Tricot. Och sen drog vi till donken för att äta, jag åt så snabbt att jag nästan spydde. Så med magen full med mat, och svetten rinnandes skyndade vi oss vidare till kyrkan vid Karlaplan. Allt var underbart fint(har aldrig varit på bröllop innan) och jag hälsade på dem mesta som jag kände där, och andra som jag inte kände. Efter det ringde jag paulina och frågade om vi skulle gå på hennes systers 18 års fest, så jag ska dit alldeles snart. hare gött! 

pussokram / Julia






Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0