Hos jaqie

heeej, nu är jag hos jaqueline, och vi ska vidare till muk, men hon måste fixa sig först så jaa det tar nog sin lilla tid. Ska också lägga inte bilder sen från kvällen. Men just nu ska jag bara ta det lugnt. Jusste har fyra böcker jag måste betala för på bibblan, man ba OMG!? så jag fick lite damp och så. jaja, min brorsa kom iaf hem idag på morgonen från thailand, och som vanligt har han alltid med sig grejer. Men det är ju svårt att köpa äkta saker där, så jag nöjde mej med att få mina FALSKA jeans och min FALSKA t-shirt. haha jag har verkligen aldrig tänkt på märken, bara kläderna är snygga så:) Jag ska iaf hitta på något nu, men ni kan väl nöja er med en bild på mej och jaqueline?


Kommentarer
Postat av: Jaqueliine

Jag heter ju med Jaqueliine, xD

2009-05-30 @ 07:12:24
URL: http://jaaqquueelliinnee.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0