Hellasgården

Heeej, jag har nyss kommit hem efter orienteringen vi hade idag. Jag var så taggad att jag fixade mej på tio minuter den här morgonen, och för att låta tiden gå satte jag på tv:n för att ha något att göra. Och gissa vad som var på trean då? TYRA BANKS SHOW:) Jag älskar verkligen tyra banks personlighet, hon är så cool. Men jag såg mest bara slutet, och sen var jag tvungen att dra.

 Men innan jag skulle gå så undrade jag om jag borde kolla på lappen om att vi verkligen började 08:20. Jag ville verkligen inte missa bussen, för vi alla skulle mötas vid slussen. Och om man ville gå upp tidigare(för min del) för att åka tillsammans med lärarna skulle man åka till skolan först. Och sen tillsammans åka till slussen, med lärarna. Men eftersom det var en omväg för mej och ansågs väldigt onödigt (för jag åker förbi slussen innan skolan) så valde jag att mötas vid slussen istället. Och påväg dit kände jag på mej att det var något som inte var rätt. Men jag forstatte dit, och visste att jag skulle vara vid slussen runt kvart över åtta bara för att vara säker på att jag inte skulle missa något. Och när jag väl kom dit gick jag (som dem hade sagt) till ingången utanför spärrarna. Fast jag såg inga från min klass ännu och började bli lite fundersam, om jag verkligen var på rätt ställe eller om dem alla blivit försenade pga kommunaltrafiken. Men alla t bane tåg såg inte ut att ha några förseningar. Så jag började långsamt titta bort mot busshållsplatsen och tänkte om vi skulle mötas där istället. 

Men som sagt inga av min klass syntes till, så jag gick fram till en i Da och frågade om hon visste något om min klass hade varit där. Hon sa förstås nej och jag bad om att få ringa en kompis. Och när olivia svarade och jag frågade om när vi skulle mötas sa hon 09:20. Jag blev ju såklart ganska besviken, jag kunde fått sovmorgon till 08:00. Menmen jag väntade där i över en timme och under tiden kom någon eller några från min kass och dem fick alla höra vad som hänt mej. 
Sen när vi orienterade var det väl inget speciellt förutom att jag och norea gav upp efter nästan två timmar. Vi hade ju fuskat några, men vi brydde oss inte. Så vi sa att vi "hade gjort alla" och sen drog jag väl hem. Missade förstås bussen när några klasskompisar till mej och jag skulle på toa. Jag är iaf jätte trött nu och ska plugga ganska snart. Så ni får KOMMENTERA på, och berätta gärna lite smått vad ni gjort idag:)

Puss / Julia


Det var skönt att få vara i naturen, men jag måste kolla fästingar ikväll:)





Kommentarer
Postat av: Norea

haha, vi var skitduktiga ju :P

2009-05-27 @ 15:43:17
URL: http://noreal.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0