förbereder mej

Heeej, jo jag och ronya har ju som sagt minskat när det gäller uppdatering. Vi ska bättra oss! Men iaf jag tänkte berätta om min dag as usual:) jo jag var i skolan och där var väl allt som vanligt förutom att jag inte hade någon gympa, såå skööönt! vi slutade vid halv två och efter det drog jag till hm och köpte ett vitt linne.

 Eftersom jag länge saknat mitt förra och kände för lite nytt. Pappa som alltid är så snäll gav mej 50 kr att handla det för. Sen efter det åkte jag hem, sjuukt tröött. Jag vet inte vad det är men jag är verkligen trött. Fast jag börjar också bli ganska hungrig, kan bero på det. Så jag väntar väl bara på att pappa ska komma hem och laga mat. Jusste jag ska orientera imorgon, och måste fixa ihop matsäck och kläder. Jag hoppas att jag och norea kan vara(annars bestämmer dem vem man får vara med). För att hon är väldigt bra när det gäller att hitta. Jag lägger också in lite bilder:) 

puss / Julia 


Här är då mitt vita linne 49,50 kr:)


Här är jag(osminkad):)


Man måste ju ha rejäla skor när man orienterar:)


Här kommer det nagellack jag älskar, visst är färgen cool?:)

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0