Film

hejhej! nu ska jag sätta mig och kolla på film: bröllopsduellen. jag har redan sett halva och lite till, så ska se klart på hela och den är verkligen grymt rolig. Igår kväll så var jag och några till hemma hos maj och firade hennes lilla födelsedag, jätte mysigt! Vi kollade på eurovision song contest och Norge vann ganska överlägset ungefär med 100 poäng över tvåan och det är överlägset. jag tyckte låten var helt okej och den var värd första plats. Jag har precis ätit och jag har prov i KEMI på tisdag och som vanligt kan jag ingenting. Men nu ska jag gå, för filmen väntar som sagt och jag ska försöka skriva så mycket ja kan och hinner. puss&kram Ronya



Bröllops Duellen , trailer.

Kommentarer
Postat av: jaqueline

låter grymt nice ;)

puss <3

2009-05-17 @ 20:17:14
Postat av: Pao

älskard en filmen .:)

2009-05-18 @ 13:56:48
URL: http://ddreeam.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0