bilder från idag

hejhej , vi har ätit makaroner med korv och köttbullar till middag. mums :) och dessutom druckit soda stream, godaste bubbelvattnet någonsin. Som sagt, idag hade jag kemi prov och det gick väl sådär och hoppas att jag iallafall blir godkänd, för omprov vill jag verkligen inte göra. Julia ska iallafall " sleepa over " här idag. Juste, pappa kom hem med 4 nya jonas brothers affischer ( eller hur det nu stavas ) blev jätte glad. ja här får ni bilder fast det är ett helt collage, men endå!



1. Mitt hår ( Julia sa att jag skulle lägga in en bild ) 
2. Vi åt makaroner :D
3. Blommor ( tagen av mig nyligen )
4. Pappa kom hem med jonas brothers affischer.
5. Soda stream ( bubbel vatten, mums )
6. Julias fina örhängen
7. Lila blommor
8. Julia , när hon kom hem till mig ( osminkad :D )
9. Julias LIPS!


 kram Ronya <3


Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0