Äntligen hemma

Heeej, det har varit en lång dag idag. Jag har bla dansat, och nu på måndag, tisdag ska vi vara på dansen mellan 12:00 till 15:00. Eftersom vi har repetion på våran dans vi ska visa upp för föräldrarna. Och vi ska göra det på onsdag, så jag börjar bli lite nervös för att glömma bort mej. Hehe! aja ska också skriva på lappen för c språk, eftersom jag vill vara språkkunnig och för att det är kul att kunna andra språk. Jag har franska nu och ska välja spanska, hoppas att jag inte är den enda från min klass som väljer det. Men nu ska jag hoppa in i dushen, känner mej väldigt äcklig från idag. Men jag passar på att lägga in några bilder, på mej utan plattat hår. 

puss / Julia


Här är jag, lockigt hår va?


hahah jag försökte visa mitt hår:P

Kommentarer
Postat av: thaikalle

fin blogg. kolla mina söta apor och följ med på mina spännande äventyr i Burma och Thailands djungel.

2009-05-28 @ 18:53:10
URL: http://www.thaikalle.blogg,se
Postat av: Denise Granberg

Du har ju jätte vackert hår!

Önskar jag hade lockar, en annan har spikrakt hår, inte så kul alls :p

2009-05-28 @ 23:33:11
URL: http://denisegk.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0