trött(skrev det här igår, men hann aldrig spara)

heej, idag gick vi till en borg som är nordens mest bevarade borg. Hahha, ni måste tycka att vi alltid kollar på borgar och ruiner på våran semester men det är faktist ganska intressant om jag ska vara ärlig. Vi fastnade såklart vid, ja vad kallar man det? ni får iaf se på bild! menmen sen åkte vi till en strand och jag badade två gånger:O rekord! haha jag brukar annars vara en riktig badkruka. Men idag funkade det. efter det åkte vi iaf och åt glass på en glassbar, och sen åkte vi hem.. Jag är sjukt trött nu, undrar om det beror på att jag åt nyligen. Men det kan också vara för att jag är slut efter dagen? lägger iaf in bilder från idag. 



sne som vanligt, sry men det är något fel med min data:(

hahah pappa, det var den här saken jag menade


Puss / Julia


Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0