SYSTEMKAMERA!

hejhej! eftersom att min lillasyster och jag fyller år en månad efter varandra så firar vi med släkten tillsammans och jag får presenter på hennes födelsedag och hon på min och jag fick en system kamera, presentkort på gina och h&m och smycken. Vet att jag kommer få the sims 3 från farmor och farfar så sjukt glad. Nu har julia åkt iväg typ sverige runt och kommer sakna henne skit mycket! men ska till stan nu, måste köpa jeans tights, väska till kameran, handväska & lite mer grejer. puss&hej ronya


BILDER tagna med kameran



presentkort h&m och gina


mörk rosa blomma


vit blomma


lila blomma


fanta exotic


pappas och min hand


Nick jonas , sötaste killen!


sötaste syster i vattnet.


hahaha innan hon som ändrar kläder på JB kastar över en skjorta för kameran. (:

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0