Så sega!

heeej, nu vaknade typ jag och ronya.. eller jag vaknade lite tidigare och det första jag gjorde var att sätta mej framför tvn. Och sen lite senare vaknade ronya, och då satte vi på The hills! så fucking bra:) menmen vi ska väl sega ett tag till, men jag lägger in en bild på mej nyvaken, vilken skandal! Kommer också lägga in på några bilder på kläder/smycken jag har köpt. 



och här är jag nyvaken, kände mej bara tvungen att inte visa hela mitt ansikte


en sorts tubkjol från Bikbok


Baksidan av några jeans från Bikbok


..och såhär såg dem ut på framsidan


Dem här örhängerna är så söta

och sen köpte jag ett par till örhängen som var skit fina

Puss / Julia 

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0