Ny design

Japp, höll på ett tag. Är ganska nöjd, fast vad vet jag. Jag vet ju inte hur ni tänker men får väl hoppas på det bästa ;) Förlåt att jag itne skrivit så mycket idag men har bara inte hunnit eller orkat rättare sagt. Har kollat på Narnia Prins Caspian elr vad den nu heter:o och den var skit bra som vanligt. Ska nog kolla på angus thongs and perfect snogging i natt, typ 5 gången:P den är verkligen så sjukt sjukt himla bra, rekomenderar den verkligen:) Imorgon ska jag till stan med min syrra, vi måste köpa kläder och så till gotlands resan så det blir en tumme upp för det. Men ska nog börja göra mig i ordning snart för film och sängdags elr vad man nu ska säga. godnattspussar // Ronya

Vilken header är finast?

Nuvarande header?





Förra headern?

Angus thongs and perfect snogging trailer:)
sjukt rolig och bra


Kommentarer
Postat av: Matilda and I

2009-07-22 @ 10:15:34
URL: http://matildaandi.blogg.se/
Postat av: Matilda and I

Nuvarande, definitivt.



matildaandi.blogg.se - CONFESSIONS OF A WIGGA

2009-07-22 @ 10:16:14
URL: http://matildaandi.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0