hjälp med design?

Någon som behöver hjälp så är jag gärna frivillig att hjälpa :) adda bara min hotmail [email protected] så kan vi höras där.

tillbaka till bloggen. hej förresten. Har precis kollat på film och druckit oboy. Jag kollade på Princess Protection Program, den var väldigt bra faktiskt. kolla trailern här nedanför så får du se vad filmen handlar om ;) idag har jag inte gjort något speciellt, sov faktiskt ut som jag sa till runt halv två, skit skönt! Ska nog bara vara inne hela dagen , känner verkligen inte för gå ut eller något sånt. Bara slapp dag, kolla film, sova. Ja ni vet, slappa:D Ska sätta på en ny film nu tror jag typ kanske minis first time? little man? Spy kids ?, hahha den är så sjukt rolig. skriver efter filmen. Puss & Kram Ronya




När ni ser bilden tänker ni säkert " No way? DisneyKändisarna? Selena Gomez & Demi Lovato, dem som huvudrollsinnehavare ? " TRO mig, den är faktiskt bra!

Kommentarer
Postat av: Alma

Lägg till mig på msn! [email protected]

2009-07-23 @ 17:11:04
URL: http://keeplookin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart såg ni filmen?

2009-07-23 @ 19:07:03
Postat av: Rosida

Vill se den! :)

2009-07-24 @ 17:34:56
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0