Gotlands bilder


Samma dag som vi kom till fårö,sprang vi ner till stranden:)

Här är då en bild på den vänstra halvan av stranden(stranden får inte plats på bild, too big)

Här är mitten delen, på ett ungefär:P

Innan jag gick ner var jag tvungen att ta en bild på mej:D

Vänstra delen, visst är det helt underbart!? Det finns bara sånna här stränder på fårö, om man jämför med hela gotland:O

Min brorsa är i vattnet(han kan man inte kalla badkruka) (:

Ni kanske fattar? We love gotland!:)

Jag fick aldrig med vågen jag ville få med:(

Ser ni sån sand? vit och mjuk, inte som jävla stockholm, sry men jag är bara ärlig:P

Min brorsa solar;)

Jag fick inte ta med Natalie, så jag tog bort henne, här solar jag iaf:D

Här är det vågor:)

Allt skum som ni ser är bara vågor, men det kom tyvärr inte med på bilden :P

Vågor:D

.. och lite mer vågor:D

Haha vi tog kort på oss, jag och natalie som jag träffade där:P

Här är jag, alltid på bra humör, yeah right?

Mitt ansikte blev konstigt för att jag hade solen i ögonen:)

puss / Julia

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0