godmorgon

yes, godmorgon. Sitter och kollar på jonas brothers experience movie:) 4 gången, och väntar på att maten ska bli klar. Idag ska jag vara med jaqueline och vi ska till stan, senare ska jag sova hos evelin! har saknat henne som fan. Ja, vi hittar på något kul som vi alltid gör. Idag måste jag köpa nya tröjor verkligen ;) ska äta nu och sen fixa mig ska träffa jaqie om 45 minuter så hoppas att jag hinner! puss&kram Ronya


cool bild jag gjorde igår åt min lilla syster och hennes kompis


gjorde också ett litet kärleks träd för jonas brothers(a)


saknar niley ..


Ser ni att man ser jaquelines lins? skit coolt:D

Kommentarer
Postat av: Hilal

ja man ser linsen, cooolt :D

2009-07-22 @ 01:58:45
URL: http://hhilals.blogg.se/
Postat av: Jaqueline

fint namn ;)

2009-07-22 @ 09:53:54
Postat av: Emil

Miley och Nick är ju sötaste :)

2009-07-22 @ 11:57:53
Postat av: Emil

Jag skrev det där^^

2009-07-22 @ 11:58:18
URL: http://emilhudson.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0