Fiska, eller vi menar förstås bottenapp

heeej, im back.. hehe, det var inte värnen utan VÄTTERN!:) så ni får ursäkta, jag är på visingsö som ligger i vättern okej? dum as i am!menmen nog om det, vart ska jag börja? Vi skulle fiska strax efter jag skrev mitt inlägg. så vi åkte iväg till ett ställe som vi tyckte skulle passa. Men när vi väl kom dit ock frågade vi några om man behövde fiskekort för att fiska med kastspö.. och då fick vi höra att det inte alls var lätt att fånga en fisk. Men ivriga som vi var så fiska vi ändå. Och det slutade med bottenapp. Så vi började ta bilder joseph och jag när vi hoppade i luften. Och då ville plötsligt pappa också vara med, så det sluta med att vi tog bilder när vi hoppade i luften. Och ni får självklart se bilder! 


fin växt vid bryggan

här försöker pappa fiska

ser förjävlig ut menmen

hahahha, jag och joseph

tummen upp har blivit mitt nya piece tecken, någon som vill JOINA oss?

Puss / Julia 

Kommentarer
Postat av: Johanna

så klart att ja vet att hennes riktiga namn är destiny hope

2009-07-21 @ 00:52:50
Postat av: Emil

Hehe, härlig hoppbilder :D

2009-07-22 @ 15:14:41
Postat av: bumbum

Va du rädd när du hoppade eller ?? Ser ut som de.

2009-07-23 @ 21:39:55
Postat av: Elina

hej fin blogg!=) Har du bloglovin?

Lägga till varandra?



xoXo

2009-07-23 @ 22:10:22
URL: http://klassensfru.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0