dålig uppdatering

hejhej bloggen! har inte skrivit på nån dag förlåt. Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, eller jag har varit med agnes maj elin och hanna. Vi kollade på step up. skit bra film:) Agnes ligger och läser just nu och har inget för mig förutom att kolla runt lite på datorn efter jonas brothers nyheter och konstsärer och sånt dem har typ. ointressant för er jag vet , förlåt. =) Vi har gjort en liten dans ( låter kanske töntigt jag vet ) men den är verkligen grym och om vi filmar lägger jag ut den på bloggen och såklart youtube;D men ska dra nu, puss och hej leverpastej // Ronya ..


Sötaste JB


Älskade agnes (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötis agnes:)

2009-07-11 @ 18:08:45
Postat av: O L I V I A

Vad händer sötnos??=P<333

2009-07-11 @ 22:15:25
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

Jonas brother äger:P

2009-07-12 @ 14:10:53
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0