Cypern kanske? turkiet? ..

ja , ni läste rätt. Ska kanske till cypern nästa år med Sara, hennes lillasyster, deras mamma, min mamma och min lillasyster. Sara och jag är bästavänner så som våra småsyskon så det kommer bli sjukt kul. Första gången blir det väl för mig att flyga då och hoppas verkligen att det blir av. Idag har jag vart med min syster på stan. Jag köpte en systemkamera väska, örhängen, jeans leggings från gina, tights från h&m och en ny väska! är skit glad och kan fortfarande inte fatta att jag fått en system kamera. Aja , ska gå nu kramkram Ronya. och julia hälsar att hon är i gränna tror jag att det hette, haha skumt!


CYPERN!


tights från h&m 69.50:-


kameraväskan


örhängen för bara 12.50 på glitter , skit rea!


Väskan


jeans leggins från gina tricot 199:-


Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0