Camping vid atlanten!

heeej, vi har åkt från stugan vi sov i. Och hamnade på en camping där vi förmodligen ska sova två nätter.. Det har varit storm här och regnat mycket, men tältet står fortfarande kvar, tur! Har badat vid havet som ligger bara några meter nedanför vårat tält. Och havet här är då atlanten, så det är saltvatten här. Joseph, pappa och jag har snorklat och det var faktist riktigt kul. Man kan säga att jag är i början av västkusten och kommer vara i Göteborg på måndag, där vi då såklart går på liseberg. 

här kommer då också bilder från igår, när vi var vid ales stenar!

här är då vid ales stenar..

ingen förstår varför dem står sådär och många har olika funderingar om vad dem var/är till för.. 
(bilden är tagen från google)


vacker sommarbild

underbar vit ros

jag tyckte faktist att den här bilden var häftig, vad tycker ni?

haha, jo jag gillar att ta kort på blommor(allt är taget med en mobil:O)

Puss / Julia

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej,

Jag ska ha en liten frågestund på min blogg:)

Kika gärna in och ställ ett par frågor:)

2009-07-24 @ 22:52:05
URL: http://nattahpalm.blogg.se/
Postat av: mAJ

2009-07-28 @ 15:06:38
Postat av: Anonyym

2009-08-04 @ 12:33:40

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0