Bloggar på Gotland

Heeej, alla underbara läsare.. Saknat mej? jo jag vet, ni har längtat efter att få se alla bilder, och nu sitter jag iaf med Natalie på ett internet Cafe och myser. Vädret var på topp när jag kom men efter en vecka började det regna. Vi har iaf haft skit kul, vi träffade bla på ett par stureplansnubbar och följde med dem hem. Har tyvärr inte tagit någon bild på dem, men ni kan väl tänka er hur dem ser ut? Sen träffade vi på några från stockholm, som bodde i närheten av mej. Vi har gjort brasor nere vid stranden och bara haft det mysigt. Som kanske vissa vet är jag på Fårö, och här är det bla karaoke. Och då kommer det as mycket folk, fåröbor, stockholmare och andra ungdomar. Och en stockholmare som vi bla kände blev slagen av en fåröbo för att ha härmat deras dialekt. Så ni fattar nog att det är ganska uppdelat. Menmen ska lägga in några bilder.

puss / Julia



Alla säger väl ja till glass?


Jag i vattnet på fårö, dem har världens största stränder, jag svär:)

Titta vad underbart:D

Här var det storm:O

men folk badade endå(:


Kommentarer
Postat av: gummo

wow! nice bikini julia :)

2009-07-10 @ 04:42:40
Postat av: O L I V I A

Vad härligt det ser ut:P(a)<3

2009-07-10 @ 13:57:23
URL: http://oliviaaaas.blogg.se/
Postat av: Amanda

var nyss på gotland kom hem idag

2009-07-10 @ 23:15:13

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0