Är du nöjd med dej själv?

Jag måste gå rakt på sak.. Jag stööör mej så på när folk säger att man ska vara nöjd med sig själv? För jag är ganska övertygad om att alla inte tycker om något med sig själv. Jag gillar bla inte mina höfter, kanske för att när jag var liten var jag rak som en pinne och sen kom mina höfter så snabbt? Jag vet inte, men det går inte precis och tänka bort det. 

Och t.ex. ena min hörntand har jag gnisslat ner, så den är hälften så stor som den egentligen ska vara. Och istället för att vara spetsig är den helt platt under. Jag vet att jag också fått beröm för mina tänder, men den tanden syns inte när jag ler. 

Och jag är rädd att jag ska gnissla ner hela tanden, för jag gnisslar bara tänder på natten så jag kan inte sluta göra det precis. Jag är så nojjig att jag en gång la jag ett täcke i munnen bara för att inte gnissla ner tanden mer. Så alla har sina nojjor, och man kan inte be någon att sluta säga något dåligt om sig själv..





Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0