var på Lauras land, sjukt kul må jag säga!

Heeej, saknat mej? gud vilken underbar dag det var idag, det började med att vi åkte segway. Och det var riktigt roligt, men väldigt svårt. För när jag gasade för mycket så lutar hela stången bakåt, så jag blev skit rädd. Men lite senare så drog vi till lauras land. Det ligger i Huddinge, det låter som värsta trash stället. Men nej, där var det som om man trodde att man verkligen var ute på landet. tog sjukt myckt bilder, enjoy!;) Puss / Julia



norea åker segway!

Jag och norea tar ett dopp, vi fick värsta idén att vi skulle stå på bryggan(som var mitt
i vattnet) och fiska:)

haha det var faktist inte så kallt:P

haha där sitter vi på bryggan:D

där står vi och fiskar;)

haha gud vilken bild:)

haha kolla på mej, gud vad hemskt!

vad ska man säga?




Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0