boring pictures

hejhej :) har precis kollat på idol och det var väl helt okej. Maj och Sara var här idag och dem kom och lämnade lite SO papper så vi snackade lite , busade lite ( spottade på bilar .. ) och så. Mamma och jag var på apoteket så vi har köpt någon ansiktskräm som gör huden len och så. Det kan låta lite skumt nu men jag Har inte lagt tanken på hur mycket sims jag har förns nu:o ( ni får se bild ) lite sjukt faktiskt..

JUSTE! Heroes började för typ några dagar sen och jag följde förra säsongen och första en liten bit och det är så sjuuuuuuuukt bra! Så det går typ tjugo över tio så det blir en höjdare för kvällen ;) Sitter och kollar på pirates of caribbean vid världens ände på 5an så tjarå / ronya


Alla mina sims :O ( även the sims 3 )


fråga inte varför glasögonen ligger där :) bara en prydnad!


Lunch ( mår illa av att se det nu :P )



Pirates of Caribbean. HEMSKT!


Här sitter jag och bloggar varje dag och gör allt annat! :)



Min älskade musmatta, innebandy! <3

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0