Suprise

Måste bara skriva en grej innan jag typ börjar göra mig iordning för säääängs och mer plugga! Pappa kom hem typ ganska nyligen och så här gick den konversitionen till:

- Pappa , vad är det för låda du håller i ?
- Det är skor..
- Vem har du köpt skor till ?
- Renee
- åh , får jag se ( och jag blir skit avundsjuk )
- Nej jag skoja , dem är till dig! det var en överraskning.
- JAAAAA!

Det var typ ett par innebandy skor, puma. Behövde verkligen nya så TACK PAPPA! Som sagt, har ju cup imorgon till söndag så det blir najs. here are som awesome pictures ;)


Skorna för 499:-


Jag måste bara säga att jag älskar att ha saker på armarna.
Älska högalid, ung 08 , band som man gjort själv och toffsar.
Tyck vad ni vill ;)


Om ni undrar varför jag håller handen så menas det med " goodnight "
såååååå Goodnight / Ronya

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0