Snart 170:)

haha ni kanske inte vet att om jag är 170cm så kan jag bli modell..? Och nu är jag 168,3 (på ett ungefär) så jag närmar mej:)

men jag tänker verkligen inte bli en sån där svag modell som går på allt som alla säger som t.ex. -du är för fet för att få synas på bild, gå ner ett par kilo så kan du få vara med, - ursäkta men skulle du kunna gå ner ett eller två kilo? för då så skulle du verkligen kunna det här jobbet osv.

För jag är inte så dum att jag går på den där skiten, för vem ser egentligen ut så? Så lura er inte av att alla modeller ser så himla smala ut eller har knappt några höfter. Fan man måste ju stå för vad man är, alltså en kvinna. För ingen tjej skulle normalt sätt se ut så. Men som sagt så skulle jag tycka att det vore kul att testa på att modella lite:) Men nu ska jag fixa lite med läxor.. Puss / Julia

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0