shopping..

heej, gud känns som en evighet sen jag uppdatera. Men som sagt så har min mobil varit borta och det är istort sett den jag använder när jag fotar outfit osv. 
var iaf på stan idag med clara, miriam, ellen och norea. Vi skulle köpa presenter inför helgen då vi ska till lauras land och ha en "födelsedagsfest" för alla som har fyllt/fyller år. Och ja det var väl lite dumt att shoppa tillsammans med tanke på att alla ska köpa till alla. Men det funkade ganska bra eftersom jag köper imorgon för jag hade inga pengar idag.. det blev mer som en spontan shopping. mellan vi shoppade så drog jag, miriam och clara till tacobar och åt lite.. så jag är inte ett dugg hungrig nu, stackars pappa som gör mat:( men nu ska jag hoppa in i dushen, känner mej sjukt ofräsch(stavning?)  puss / Julia


ser lite drogad ut men whatever, man måste ju kunna bjuda på sig själv;)





Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0