Please be mine

hejhej , julia gick precis och jag pluggar som fan nu! eller jag tänker efter det här inlägget ( SO och Engelska ). Julia och jag spelade in en " låt " , please be mine. Det är vi som typ beeeeebisar. haha lite kul faktiskt. Och julia har gjort en fin video till med förjävliga bilder på mig!!! aja, den var jätte fin iallafall:) men nu måste jag som sagt plugga så byyyyyyyye / Ronya


Det är jag i bakgrunden och Julia som sjunger typ hela låten ;) eeeeenjoy.
Bilder kommer i videon ..

 


Gjorde den här också , The Climb REMIX.

 


Och den här.. miley cyrus obsessed. grymt bra låt!
Hör bara refrängen, älskar när det är sån ljus röst.


Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0