Läs

Ni som är intresserade läs , ni som inte är kan dra. Vi ( laget ) började med att åka till gubbängens idrottshall och agnes skulle stå i mål första matchen. Vi skulle möta en av våra värsta konkurrenter .. FBI tullinge. Det blev 4-2 men det var så sjukt jämt. Efter det så ringde vi hanna ( målvakt ) och hon skulle skynda sig. Efter det gick vi till donken och åt en ceasarsallad var mums. Vi gick sen tillbaka till hallen och hanna kom typ en kvart innan matchstart ( bästa målvakten någonsin ). Vi skulle möta Älvsjö AIK. Första halvlek = 1-1 och nu till andra halvlek.

Vi har aldrig och då menar jag aldrig varit med om något så spännande i någon match, inte enligt mig iallfall. När det var 2 minuter kvar gjorde älvsjö mål så det blev 2-1. Agnes och jag visste att maj skulle göra mål OCH HON GÖR DET !? det är helt sjukt. alla hoppade på maj och 2-2 stod det nu. Jag satt hela tiden och sa: 30 sekunder kvar .. 20 sekunder kvar o.sv. Sen när det är 2 sekunder kvar gör älvsjö mål. Det var hemskt. Vi försökte övertala domaren att det inte stämde men dt gjorde det. Carro ( tränare ) sa att det var våran bästa match vi någonsin spelat. Dem tvingade oss till att stå kvar och se när älvsjö fick sina jävla skit brons medaljer som dem inte ens förtjänade.. Jag grät, laget grät .. :/


Om någon i laget läser det här ska ni veta att JAG ÄLSKAR ER!<3 / Ronya

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0