" If i keep living someday "

hejhej .. igen :) Nu har jag gjort 10 tal + en hel diagnos ( 13 tal ) så jag har jobbat ganska bra ;). Kollade lite på spanskan som man inte behövde kunna helt men kan iallafall un poco.. Sitter och lyssnar på en låt jag just hittat, inte så jätte bra gillar mest det där med " someday someday someday " lyssna här nedanför. Juste Julia ska sova här idag så hon kommer snart vi ska väl kolla på film eller något. Puss och Hej / ronya





Jag och Julia blev helt kära i dem här bilderna jag har gjort :D
Det är inprincip samma bilder ungefär bara att Bella och Edward är lite olika!
Ni kanske lägger märke till Jacob i bakgrunden ( Varulven ) som ylar!
Den vita pricken är mååånen!


Trace Cyrus ft. Miley Cyrus - Someday


Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0