Förlåt för dålig uppdatering

förlåt verkligen, ska skärpa mig! det är bara att nu är åttan så måste man satsa på plugget och har varit väldigt trött verkligen. Men nu är jag här :) jag har pluggat med julia och har precis kollat klart på idol 2009. det blev verkligen en bra start på säsongen. Men nu måste jag lägga mig ner och läsa SO för jag kan inte alla G kunskaperna än ( bad ronya ) så vi hörs väl imorgon. Juste jag börjar bli sjuk !?!?!? det är så jobbigt. Jag är täppt i näsan och det värker i halsen all the time, kan knappt svälja så jag kanske inte går till skolan imorgon men isåfall blir det en plugg dag hemma imorgon. / Ronya


Jag just nu och resten av veckan! livet ut fan också ..


ME <3 HÖGALID!

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0