Kväll

hejhej :) är klar nu för sängs så jag går nog och lägger mig efter det här inlägget. Idag så var sara och jag ute typ hela kvällen. Först så var vi med sebbe och nedt i typ en halvtimma och sen så gick vi runt. Vi gick och köpte lite godis och energydrycker för 5kr. Efter det åkte vi till hägersten och var där ett tag och träffade på ellen. Sen ringde Sara till sin mamma för hon skulle hämta oss av någon anledning men hon kom aldrig så vi satte oss vid en bänk.. Sen fotade vi jätte mycket :) det var typ allt... Godnatt / R


Jag i ICA när vi köpte lite godis:)


Happy SARA!


Papparazzi!


Sara och hennes tvilling .. :P



Sad..


Ellen :)


Saras fina frisyr ikväll


Saras outfit bakifrån


Saras outfit framifrån :D


Papparazzi ...


Finaste


Grr ..


Hopp


hhahahah typ ank läppar .. kissiemissie!


Blunda för blixten Sara:P


sara



JP


hmm?



Eye


Tåg


Ropsten 7 min







det var nog allt :) puss och kram Ronya!

Kommentarer
Postat av: gummo

Looks like you and Sara had a fun time :)

2009-09-20 @ 04:43:40
Postat av: ElinPelin

Fina bilder! :)

2009-09-20 @ 09:44:54
URL: http://pixnmusic.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0