Collage gjorda av mig!


Bella och Edward
Jacob Black (som varulv) och nymåne.


Bella, Edward & Renesme Cullen Vampires..
Edward håller i Renesme


Edward bär Bella i regnet
Bella och Edward almost kiss..



Bella & Edward skrattar
Bella som håller om Renesme


Jacob Människa och Jacob Varulv

 


Jacob & Bella
Edward & Bella

 


Jacob Bella Edward och Varulvarna ..


Collage


Demi Lovato


Bild på Joe och Demi

Ni som inte ser vad det står så står det:
You're the voice I hear Inside my head, the reason
that im singing, I need to find you, I gotta find you..

Vad tycker du? :)

/ Ronya

Kommentarer
Postat av: Anonym

faaan va fina ronyaaaaaaaaa!!!!

vilket ska du ha med i tävlingen ? ::)

jag tror fan att jag ska rita den första :P om jag får ?

2009-09-20 @ 21:16:04
Postat av: agnes

hihi det var jag som skrev :P

sjukt finA!

2009-09-20 @ 21:16:42
Postat av: ELIN

Gud va fina Ronya! Du är bäst :) Love ya!

2009-09-21 @ 07:39:07
URL: http://pixnmusic.blogg.se/

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0