Back from Gröna lund..

..faaaaaaaan, vad jag är sur. Det var såhär att vi skulle delas upp i fyra olika grupper, och i varje grupp fanns det en ledare. I min var det Joar som var det. (han är sjuuuuukt smart, typ IQ10000000)

men iaf, såklart var de mesta där gymnasielever. Men vi brydde oss intre om det, problemet var att när man väl skulle få åka saker så hade man bara 20 minuter på sig att göra det..och de flesta kompisarna åkte emellan de olika stoppen man gjorde med matten/fysiken. men vi gjorde allt först(fan vad jag ångrar mej!!)

Jag hade iaf 2 saker jag helst ville åka och det var Katapulten och Insane. Men när vi väl står i kön(står längst fram) så är det något fel med Insane och vi får inte åka:(

så då går vi ist till Katapulten, där sa de att de sista som verkligen fick åka åkte nu. Så då var jag sjukt upprörd, så jag stack till Berg och dalbanan. Och den var igång så jag åkte den en gång iaf. Men man blir så suuuuuuuuuuur! aja ska kolla lite på Youtube.com nu, ronya fixade mej ett konto och så. Puss / Julia




Jeansleggings från gina tricot 199kr
linne från gekås 39kr
tröja(pris?)
halsduk hm 129kr
skor, vanliga vita converse


som sagt försökte hålla inne min ilska på bilden, syns det?

Kommentarer

Kommentera din åsikt här:

Your name please:
Kommenterar du ofta?

och du bloggar på ? :)

Vad har du på hjärtat ?

Trackback
RSS 2.0